Každá firma má čo svojim kľúčovým zamestnancom ponúknuť. A nie sú to vždy len peniaze.
Človek a ľudský potenciál sa stávajú pre moderné a vizionárske spoločnosti témou číslo jedna. Ľudské zručnosti, vlastnosti a potenciál, ktoré nie je možné nahradiť technológiou či umelou inteligenciou, stúpajú na cene a postupne budú meniť celý pracovný trh. Dnešní 40tnici patria k posledným ročníkom generácie X a o pár rokov hranicu 40tky prekročia aj príslušníci generácie Y.
Ako udržať skúsených odborníkov vo firme? S potrebnou praxou, pracovnými návykmi a neprísť o nich?
Čo je potrebné vnímať a s čím pracovať, keď financie nie sú jedinou motiváciou? Je čas klasických benefitov minulosťou?
Ponúkame vám nestranné mapovanie ľudského potenciálu vo vašej firme formou workshopu. Zameriavame sa na človeka a nie na pozíciu, ktorú zastáva. Podporujeme sebaúctu, sebaistotu, talent, tvorivosť. Objavujeme a rozvíjame neprejavený potenciál
v ľuďoch.
Čo získa firma a čo zamestnanec?
Identifikácia potenciálu a priorít konkrétneho človeka. Odporúčania ako využiť a rozvíjať potenciál ďalej v prospech seba samého, ale i firmy. Zachytávanie signálov blížiaceho sa vyhorenia a odporúčania ako mu predísť v konkrétnych prípadoch.
Program individuálnej prevencie pred vyhorením človeka v práci, zlepšenie internej komunikácie.
Ak firma vedome vytvára priestor, aby jej zamestnanci aktívne pracovali s vlastným ľudským potenciálom a využívali ho naplno, získa rozvojovým programom ČLOVEKA, ktorý bude :
1) Lojálny, lebo si bude vážiť, že ho firma vníma aj ako človeka.
2) Motivovaný, lebo bude môcť využiť aj iné svoje kvality a rozvíjať ich.
3) Otvorený zmenám, lebo s novo zadefinovaným potenciálom bude so zmenami sám prichádzať.
4) Sebaistý – lebo si aktívne buduje vlastnú sebaúctu.
5) Bude chcieť prispieť – lebo aj firma prispieva k jeho osobnému rozvoju.
6) Vidí zmysel svojej prítomnosti vo firme, ktorá ho rešpektuje ako človeka.
Pre detailné informácie témy Ako si udržať skúsených odborníkov vo firme nás prosím kontaktujte.