fbpx

Slabý spánok po štyridsiatke je označovaný za prvý znak nebezpečnej choroby

Slabý spánok po štyridsiatke je označovaný za prvý znak nebezpečnej chorobySlabý spánok po štyridsiatke je označovaný za prvý znak nebezpečnej choroby

Pokles kvality spánku po 40-ke môže byť podľa odborníkov z Kalifornskej univerzity v Berkeley dôsledkom nahromadenia beta-amyloidových plakov v mozgu, ktorých tvorba vo väčšine prípadov predchádza vzniku Alzheimerovej choroby.

Odborníci sa preto domnievajú, že zlepšenie kvality spánku, a to aj v strednom veku, je prevenciou tohto nebezpečného ochorenia. Včasná diagnostika a liečba „insomnie“ by mohla byť skutočne dobré riešenie.

Matrace to môžu zmeniť

Nedostatok spánku počas celého života výrazne predpovedá vývoj mnohých patológií. Matrace sú základnou položkou, pomocou ktorej to môžete zmeniť a dosiahnuť lepší a kvalitnejší spánok.

Naše telo je ale veľmi špecifické, čo znamená, že aj výber týchto doplnkov bude podliehať prísnym a vždy iným kritériám výberu. Výberu, ktorý nie je možné v plnej miere realizovať v bežnom obchode.

Naopak, ak si nájdete na trhu tie najlepšie matrace na mieru, uspokojíte nielen telo, myseľ a môžete zabudnúť na nejednu nepríjemnú chorobu. Matrace na mieru sa vášmu telu a okoliu prispôsobia svojím materiálom, výplňou i veľkosťou.

Sú veľmi obľúbené u čoraz väčšej skupiny ľudí, pretože vytvárajú na plnohodnotný spánok tie najlepšie podmienky a starajú sa o vaše telo počas odpočinku. Tak to s týmito kvalitnými zdravotnými matracmi vyskúšajte.

Upokojte aj svoje telo i myseľ

Tým, že naše telo vekom prichádza o veľkú časť výživných látok, jeho normálne funkcie sa zhoršujú alebo úplne strácajú. A platí to aj v prípade spánku.

Našťastie, aby ste lepšie, kvalitnejšie a dlhšie spali, môžete použiť množstvo rôznych prírodných alebo synteticky vyrobených doplnkov výživy.

Veľmi dobre ale pomáha príroda a jej dary v podobe rôznych bylinných extraktov, ktorých základom je upokojiť vašu stresom vyťaženú myseľ. Levanduľový alebo špeciálny konopný olej CBD, medovka, valeriána lekárska, ľubovník či materina dúška, to všetko môže v správnej kombinácii veľmi dobre zabrať, aby ste sa mohli konečne vyspať.

Pomôcť dobrému spánku môže aj pravidelne vetraná miestnosť spálne, menej stresu, rušivých doplnkov a viac relaxu po práci. Vyskúšajte, čo z toho na vás najlepšie zaberie. Kvalitný spánok je jednoznačne to najlepšie riešenie.

-Infoservis-

Mohlo by vás zaujímať