Načo je nám kampaň na očkovanie, keď nemáme dostatok vakcín a nevieme, kedy ich dostatok bude?

Kedysi dávnejšie som mala kolegyňu a v niektorých situáciách rada používala vtip, ktorý končil slovami. Načo je mi perie? Načo?

Tak na tento vtip som si spomenula, keď som videla, že bola predostretá reklama na vakcináciu.

Osobnosti a celebrity rad za radom vyjadrujú svoj pozitívny postoj k vakcinácii.

Na tom by nebolo niž zvláštne. Veď 50% Slovákov sa nechce dať zaočkovať. Rozumiem tomu. Ale iba vtedy, ak by sme mali vakcín dostatok a potrebujeme ľudí motivovať, aby sa dali zaočkovať. Pretože, ak sa ľudia aj rozhodnú, tak im je toto rozhodnutie na nič. Do pár mesiacov možno na to zabudnú a kampaň bude treba pustiť znova. Pretože ľudia si pamätajú a sú motivovaní len krátkodobo. Zabúdajú. A najmä v takýchto situáciách.

Ale poďme k tomu vtipu…

Chlap a jeho papagáj majú radi rum.

Chlap ide preč a hovorí papagájovi: „Ty, počúvaj! Mám len jednu fľašu rumu. Ak ju vypiješ, tak ti vytrhám všetko perie.“

Chlap príde domov a počuje ako papagáj hovorí:

„Načo mi je perieeeeee. Načo mi je perieeeee…“

Tak a teraz k tejto krátkej úvahe premosťujem…

Načo nám je teraz kampaň na očkovanie? Načo?

Ja som zatiaľ neprišla na to, že načo nám kampaň je. Ale možno mi to vysvetlíte.

Ešte mi napadlo, že ak by sme sa nonstop netestovali a za tie peniaze nakúpili vakcíny  (možno aj) za vyššiu cenu (tak ako to vraj urobila jedna nemenovaná krajina, kde sú už zaočkovaní skoro všetci), mohla mať kampaň význam. Lebo robiť reklamu na niečo, čo nemám, to je čudné…

Alebo tu už nikto nič negarantuje?

Martina Valachová

Mohlo by vás zaujímať