História Guess, Tommy Hilfiger a Calvin Klein. Ako pri nákupe ušetriť?

História Guess, Tommy Hilfiger a Calvin Klein. Ako pri nákupe ušetriť?

Máte zálusk na značkové oblečenie, ale nechcete do neho investovať zbytočne veľa peňazí? Radi by ste si urobili radosť bez toho, aby ste sa cítili previnilo? Alebo kupujete darček pre kamarátku či partnera? Počas zľavového maratónu Black Friday výrazne ušetríte.

Ako sme už písali v úvode, za značkové kúsky oblečenia a topánky nemusíte platiť nehorázne sumy. Počas celého roka vám urobí dobrú službu outlet, kde nenájdete iba staršie kolekcie, ale aj tie nové. Pokiaľ ale čakáte na naozaj masívne zľavy, počkajte si na Black Friday. V tomto období ceny klesajú a zľavy sa naopak abnormálne zvyšujú, takže si nový kúsok zaobstaráte za naozaj slušnú cenu.

Pripravili sme pre vás menšieho sprievodcu 3 obľúbenými značkami, na ktoré pri troche šťastia v kampaniach tento rok narazíte a ani si nákupy vďaka nízkym cenám nebudete vyčítať.

Guess preslávil odkaz Marilyn Monroe

Značka Guess udáva trendy už od jej založenia v roku 1981 v Los Angeles. Prvý výrobok 4 bratov boli tesné džínsy s tromi zipsami Marilyn Jeans. Áno, názov skutočne oslavuje dokonalé ženské telo, ktoré predstavovala Marilyn Monroe. Predajcovia tieto džínsy príliš predávať nechceli, ale kvôli tomu, že im Bloomingdale dlhoval láskavosť, dal do predaja 24 párov. A práve tento módny kúsok odštartoval celosvetovú obľubu, pretože sa neuveriteľne rýchlo vypredal a zákazníčky chceli viac.

Dnes Guess neponúka iba džínsy, ale aj kabelky, batohy, šaty, tričká, doplnky a obuv. Aký štýl značka vyznáva? Prevažne moderný, svieži a hravý dizajn s lesklými doplnkami ako sú kamienky, retiazky a kľúčenky.

Ako sa vyznať v ich ponuke? Delí sa na 4 kolekcie podľa veku a ceny.

  1. Pre deti vyberajte z kolekcie Guess Kids.
  2. Cenovo dostupná a vhodná pre mladých ľudí od 16 do 23 rokov je kolekcia G by Guess.
  3. Najstaršou kolekciou je potom všetkým známa Guess.
  4. Pre náročných zákazníkov s vycibrenou chuťou a vkusom sa najviac hodí kolekcia Guess by Marciano.

Milovníčky parfémov si zase nesmú nechať ujsť ich vône a telové spreje v naozaj pekných flakónoch. Zo širokej ponuky si vyberie každá žena.

Tommy Hilfiger prepojil módu a kreativitu

Tommy Hilfiger sa narodil v roku 1951 a v 18 rokoch otvoril svoj prvý módny obchod. V The People`s Place ste si mohli kúpiť toľko obľúbené „zvonáče“ a tričká s rozšírenými rukávmi. Pretože bol Tommy veľmi kreatívny, veľa z kúskov pred predajom prešil, upravil a dodal im trochu originality. Ponuku tiež rozšíril o oblečenie s potlačou hudobných skupín.

Okrem oblečenia sa v obchode konali spoločenské akcie a diskotéky, čo bohužiaľ viedlo ku krachu. Ale Tommy si z toho nič nerobil a na medových týždňoch v Indii očaril indického odevného magnáta. Mohan Murjaniov potreboval ozvláštniť kolekciu džínsov a Tommy bol ideálny kandidát. Po príchode domov svoju spoločnosť premenoval na Tommy Hilfiger Corporation.

Čo značka aktuálne predáva? Obvykle veľmi klasické kúsky vhodné aj na spoločenské akcie. Sprvu sa kolekcie zameriavali iba na mužov, ale to sa postupom času zmenilo. Hlavné heslo znie „kvalitné, jednoduché kúsky“. Pri prezeraní ich oblečenia si nemožno nevšimnúť, že obvykle ide o biele, modré a béžové odtiene bez popisov a výrazných vzorov.

Calvin Klein oslnil smotánku z New Yorku

Oblečenie Calvin Klein pravdepodobne vlastní veľké množstvo žien aj mužov v podobe spodnej bielizne. Tá totiž patrí medzi celosvetovo najobľúbenejšie. Poznáte ju hlavne vďaka širokej gume s nápisom Calvin Klein. Hoci sú modely pomerne minimalistické, Calvin sa nebojí výrazných reklám plných holej kože.

Calvin Klein sa narodil v roku 1942 a o módu prejavil záujem už v detstve. Dokonca na strednej škole vyštudoval odbor návrhárstvo a potom módnu univerzitu na Manhattane. Po štúdiách navrhoval oblečenie a vďaka dobrým vzťahom s barónom spoznával newyorskú smotánku a postupne jej čoraz častejšie navrhoval krásne oblečenie. Najväčší úspech nastal po kolekcii kabátov, pretože si ho všimol módny magazín Vogue a zakomponoval ho na titulnú stránku. Vďaka popularite si mohol dovoliť svoju ponuku rozšíriť a ponúkať všetko od oblečenia cez doplnky a parfumy.

Ako sme už spomínali, spodná bielizeň hrá pri tejto značky primárnu rolu. Reklamu na CK natočil a nafotil rad známych osobností, ako prvých môžeme spomenúť Kate Moss a pokračujeme cez Marka Wahlberga, Davida Beckhama či Justina Biebera.

-Infoservis-

Mohlo by vás zaujímať