fbpx
Čo s vašim podnikaním po Koronakríze?

Čo bude s vašim podnikaním po Koronakríze? Čo robiť, aby ste vedeli naštartovať?

Anka Sabolová a Naďa Kacera vedú agentúru Levosphere, kde pravidelne radia podnikateľom ako postupovať v oblasti marketingu. Aktuálne spracovali tému, ako si môžu podnikatelia a živnostníci sami poradiť v novej situácii Korona krízy.

Anka a Naďa hovoria: “Radšej niečo, ako nič.”

Situácia zasiahla každého z nás. Aj ľudí, ktorí sú za normálnych okolností zamestnanci, ale aj podnikateľov. Korona vírus nás spomalil, ba v monohých prípadoch až zastavil. Čo sa práve deje? Ako sa máme zachovať? Čo robiť? Presné odpovede na tieto otázky dnes nikto z marketérov ani netuší, pretože podobná situácia tu ešte nikdy nebola.

V podcaste preto detailne popísali, že prvým krokom je aktuálne zhodnotenie stavu a nastavenie nových akčných krokov na najbližšie hodiny, až dni. Až potom môžeme pristúpiť k dlhodobejším plánom. Napriek tomu, že asi nebudú pozitívne, ich znalosť a ich porozumenie nám pomôže lepšie dýchať.

Cez marketingové 5P si vďaka podcastu môžete spolu s Ankou a Naďou prejsť praktické príklady možnej reakcie, zmeny alebo inovácie, ktorú môžete urobiť. Detailne si zhodnotíte zmenu v produkte (product), distribúcii (place), cene (price) a promo (promotion). A netreba nezabúdať aj na  piate P – people (ľudia).

Značku podržia zákazníci.

„Aj keď to teraz vyzerá likvidačne, o pár mesiacov všetci budeme stáť pred otázkou, komu to Euro z našej oslabenej peňaženky dáme. Budete to vy?“, hovoria Anka s Naďou.

Ako hovoria: „My sa držíme citátu od Davida Ogilvy: Značka je to, čo vám zostane, keď vám zhorí továreň.

Vypočujte si (možno pri upratovaní a dezinfikovaní) rozhovor priamo tu:

Ich podcast, ktorý má už viacero dielov, môžete sledovať aj v podcastových aplikáciách

Spotify: https://spoti.fi/2XCd5mM
Apple podcast: https://apple.co/2rjfl5Z
Google podcast: https://bit.ly/2KJyrJo

-red-

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ

Ako zvládať psychický nápor spôsobený koronavírusom?

Stres, panika, beznádej. Asi takto by som definovala situáciu, v ktorej sa nachádzame. Ľudia, najmä po informácii, že koronavírusom môže byť nakazených minimálne 10 %, ale aj 40 % ľudí na Slovensku, kolabujú. Psychicky.

Boli sme pripravení na dva týždne v karanténe. Možno na tri. Možno na mesiac. No dobre… nech aj na dva mesiace. Ale prognózy štyri a viac mesiacov sú strašidelné.

Rozprávala som sa s Martinom Milerom, psychológom, ktorý rieši psychiku ľudí aj aktuálne počas týchto dní.

Ako zvládať psychický nápor spôsobený koronavírusom?

-red-

Mohlo by vás zaujímať…

Vedeli ste, že červené víno môže pôsobiť preventívne? Čítajte…