Nie som dosť dobrá! Koho by už len toto zaujímalo? Viete, ako pracovať s vnútorným kritikom v sebe?

Ako zistiť na čo mám talent a zastaviť vnútorného kritika v sebe?

Krízou stredného veku prechádza väčšina ľudí vo veku po 40-ke. Je to obdobie, ktoré sa dá využiť ako príležitosť pozrieť sa na mnohé veci z iného uhla. Niekedy si však pripadáme čudne a máme pocit, že niečo s nami nie je v poriadku. Vtedy je dobré, ak zistíme, že v tom nie sme sami. A najľahšie sa vieme poučiť a inšpirovať cez príbeh… Ako zistiť na čo mám talent a zastaviť vnútorného kritika v sebe?

Rozprávala som sa s Adelou Jasenovcovou, ktorá sa venuje sile príbehov a ich vplyvu na život. Aktuálne rozvíja príbeh Kláry, ktorá prechádza krízou stredného veku. Kláre sa deje všetko. Od chuti byť viac sama so sebou, cez chuť cestovať za nákupmi a do hry samozrejme vstupuje aj milenec. Skrátka všetky tie nástrahy stredného veku na jednom mieste.

Zmena je život…

V období stredného veku čelíme aj túžbe po zmene… Často nás však zastaví okolie alebo dokonca sa zastavíme sami. Je na to viacero dôvodov. Jedným z nich je aj fakt, že v každom z nás je istá forma hejtera, ktorý nás chce brzdiť. Možno to poznáte aj vy. Nie som dosť dobrý, koho by toto zaujímalo, a tak ďalej… Alebo si pripadáme čudne a máme pocit, že nám ľudovo povedané, preplo… Ako na sebe pracovať a nebáť sa vykročiť?

Vypočujte si náš rozhovor a možno vás posunie do inej dimenzie…

Pozn. Ak si chcete epizódu vypočuť, stlačte PLAY a ste v deji : – ). Ak počúvate na telefóne mimo podcastových platforiem, musíte si nastaviť DISPLAY a JAS na zhasnutie nikdy… Inak vám zvuk po chvíli vypne…

Tento podcast  realizujeme v spolupráci s Beelong. Informácie o tom, čo to Beelong je a ako vznikol, a tiež viac o iniciatíve Reinventing Yourself – Znovu objav seba, nájdete na našej podcastovej platforme ODZNOVA . Ak sa vám náš dnešný rozhovor zo série páčil, podeľte sa oň so svojimi priateľmi. Sme na všetkých platformách a nájdete nás aj na www.beelong.sk.

Martina Valachová